donderdag 26 september 2013

De week na...


Het was een hele geslaagde dag.







De markt was heel leuk van opzet. 
In een park rondom een vijver.
We hebben heel veel leuke mensen gesproken.
En onze spulletjes vielen in de smaak :-)


Het is even bijkomen na zo'n creatieve periode.
De Whats upp heeft wat meer rust gekregen.
Wat een uitvinding!
Zeker als je ong. 120 km bij elkaar vandaan woont.
De ideeën vlogen over en weer.
pliep pliep
Heb je dit gezien?
pliep pliep
 Oh dit is ook leuk...
We hadden wel ideeën  om 4 kramen te vullen.


Onze oudste zei na een heel knutsel weekend.
Mam, dit is zo leuk.
Hier zou je eigenlijk je geld mee moeten kunnen verdienen.


;-) 


Dank je wel lieve Mirian voor al je tijd en ideeën. 
Zonder jouw hulp was het niet zo'n geslaagde dag geworden.

Het was heerlijk om het samen te doen!!!!








8 opmerkingen:

  1. Het ziet er op de foto's ook goed uit moet ik zeggen!Fijn dat het zo geslaagd was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omslagdoeken! Leuk dat jullie een geslaagde dag gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het zo'n geslaagde dag was jammer voor mij dat het niet dichter bij was dan was ik zeker gekomen en weggegaan met zo'n mooie omslagdoek ook al kan ik haken ik vind de jouwe veel mooier dan de mijne! Beetje meer oefenen op jouw site meer dan genoeg inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks fantastic!!! I hope you had a good time and that you made some well earned cash as well. Your shawls are amazing!!! Love the blue one.
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja he deze markt om de vijver is altijd een feestje, heelaas was ik vehinderd, hoop dat julle volgen jaar weer z'n mooie kraam hebben en dat ik dan kan. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het ook weer een leuke markt, kan niet wachten tot volgend jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via pinterest ben ik jouw blog gekomen. Wat maak jij mooie dingen. En jouw profiel, zo herkenbaar.
    Ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, corine
    Wien-art.blogspot.com
    Wien-artfabrics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof! Ik zie daar wel zo 1,2,3,4,5 omslagdoeken die ik zou willen hebben...ze zijn stuk voor stuk mooi. Fijn dat jullie genoten hebben van die dag!

    BeantwoordenVerwijderen