donderdag 14 augustus 2014

Frankrijk

Net terug uit Frankrijk
Nog even nagenieten bij alle foto's
Ik verlang zo weer terug.
Ik hou zo van ....




... van kleine rustige dorpjes met van die mooie doorkijkjes.


...... Zon op de tent 


.... verjaardag vieren op de camping


... Leuke musea bezoeken
(wol museum Ardelaine ook voor de kinderen erg leuk. Je krijgt een hele rondleiding en uitleg.
Gelukkig zat er een meneer bij ons in de groep die het ontzettend leuk het hele verhaal vertaalde)


 ....mooie wol
(sorry, kom het niet laten om toch wat mee te nemen)


 ... de velorail


 ....de kleuren van de glas in lood ramen van kleine kerkjes


....Leuke markten
(helaas geen ruimte om dingen mee terug te nemen naar Nederland)



....samen lekkere dingen uitzoeken op de markt


...onverwachts leuke kunst tegen komen op straat


....heerlijke wandelingen maken en genieten van de natuur.






3 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's gemaakt. En ja, Frankrijk kent heel wat mooie plekjes. De moeite om eens naar toe te gaan. Hun rommelmarkten zijn heel interessant om te bezoeken. Bij het bekijken van uw foto's krijg ik al zin om te vertrekken. :-)
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanuit de Ardèche lees ik je blog, dankbaar voor al dat moois waar ik nog twee weken middenin zit! Jullie hebben ook genoten zie ik, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's, leek me heerlijke plekjes die jullie bezocht hebben.

    BeantwoordenVerwijderen